Udzielanie informacji
Opis procedury:
Udzielanie informacji odbywa się na prośbę zainteresowanego. Zgłoszenie prośby o udzielenie informacji zostanie odnotowane w "Rejestrze osób korzystających z materiałów MMZ”.

Termin załatwienia sprawy:

W zależności od charakteru i tematu – sprawy załatwiane są w dniu zgłoszenia, lub w terminie dogodnym dla zgłaszającego.

Miejsce:
Gabinet Dyrektora lub pokoje pracowników merytorycznych, I piętro Muzeum Miasta Zgierza.

Godziny przyjmowania interesantów:
10.00 – 15.30

Opłaty:
Opłaty nie są pobierane.

Szczegółowych informacji w sprawie udziela:

Dyrektor i pracownicy merytoryczni Muzeum Miasta Zgierza.

Podstawa prawna:
Ustawa o muzeach z dnia 21 listopada 1996 r. i statut Muzeum Miasta Zgierza.

Ilość odsłon: 645
Dokument wytworzył(a): Beata Stawska
Wprowadził(a): Beata Stawska
Data publikacji: 2013-06-14 14:42
Ostatnia zmiana: 2013-06-14 14:42
Zakres ostatniej zmiany: Przeniesienie do działu.

Rejestr zmian - (1)
Data: 2013-06-14 14:42Wprowadził(a): Beata StawskaOpis zmian: Przeniesienie do działu.
Data: 2013-06-14 14:42Wprowadził(a): Beata StawskaOpis zmian: Pierwsza publikacja.
separator